понедельник, 28 апреля 2014 г.

Իմ անհատական ուսումնական պլանը

       
Նախ և  առաջ  ասեմ, որ  ինձ  դուր է  գալիս  այն  միտքը, որ  ինքներս ենք  կազմում  մեր  ուսումնական  պլանը:

Օտար  լեզուներից  կըտնրեմ  անգլերենըբնագիտական  առարկաներից աշխարհագրությունը  և  քիմիանԻսկ  ակումբներից  ինձ  ավելի  շատ  դուր է  եկել  Էկո-հայրենագիտական  ակումբը և հոգեբանի  ակումբը  Ֆիզկուլտուրան՝  բասկետբոլ  կամ  վոլեյբոլ
Պարզաբանում՝
1.        Օտար  լեզու-անգլերեն
2.      Բնագիտական  առարկաներ-  աշխարհագրություն,  քիմիա
3.      Ակումբհոգեբանի  ակումբ,  Էկո-հայրենագիտական ակումբ
4. Լրացուցիչ  կրթություն- իսպաներեն
Քանի որ  դեռ  չեմ  ընտրել  իմ  ապագա  մասնագիտությունը,  կամ էլ  տատանվում եմ  մի քանիսի  մեջ  հիմանակում  ընտրել եմ  այն  առարկաները, որոնք  սիրում եմ:
Ինչ  վերաբերվում է  տնային  հանձնարարությանը:  Կարծում եմ,  եթե  մեզ  տնային  առաջադրանքներ  չհանձնարարվենայսինքն  ամբողջ  աշխատանքը  կատարենք  դպրոցում,  այդպես  և ավելի  արդյունավետ  կլինի և հարմար,  և  տանը  շատ  ժամանակ ենք  կունենանք սիրելի  գործունեությամբ, կամ  ինքնակրթությամբ զբաղվելու  համար, և  ավելորդ  ծանրաբեռնվածություն  չի  լինի:








Комментариев нет:

Отправить комментарий