понедельник, 16 февраля 2015 г.

Տերյանական տրամադրություն



Առհասարակ  Տերյանի  բանաստեղծությունները  տարբերվում են: Նա ամեն ինչ  շատ պարզ, գեղեցիկ  ու չափազանցված  է ներկայացնում: 
Երբ-որ  կարդում ես  Տերյան, նա  ամբողջությամբ  վերցնում է  քեզ   իրականությունից  անջատում ու ստիպում  մտածել  էնպիսի բաների մասին, ինչի  մասին  առօրյայում   չես մտածի, քեզ  մտածելու  տեղիք է  տալիս, ինչ-որ  բաներ  որոնելուփորձելու, հասկանալու
Տերյանը  ստիպում է  հասարակն  ու  գեղեցիկը  ընկալել որպես   արտասովոր  ու   անհասանելի բանՕրինակ՝ նա իր տեսած  գեղեցկությունը  չափազանցված է  ներկայացնումմի տեսակ  աստվածացնում է  իրականությունը  և սովորեցնում  գնահատել ունեցածդ:
Սիրում եմ Տերյանբայց  ոչ  միշտ   կարող եմ  Տերյան  ընթերցել: Նկատի ունեմ  տրամադրության  հետ է  կապված  Տերյան կարդալը: Չեմ կարողանա  Տերյան  կարդալ, եթե  բարձր  տրամադրություն  ունեմ, եթե  հագեցած  օր եմ  ունենումեթե ընկերներով ենք  ընթերցումուղղակի անհնար էՏերյանը մի տեսակ  մենակություն  է սիրումմենակությունտխուր կամ  սովորական  տրամադրություն և ազատ  ժամանակ:

ՈՒ  հետաքրքիր է նրանով, որ կարդալով  Տերյան սկսում ես  նրա  զգացմունքները  համեմատել  քո  զգացմունքների հետ, ու  շատ-շատ նմանություններ  ես գտնումՏերյանով էլ ես  սկսում  ինքդ  քեզ  բացահայտելորովհետև  դու  չես  կարդում  Տերյանը որպես  դաս,  կամ անգիր  սովորելու  համար, այլ  Տերյանը  կարդում ու զգում ես   հոգով զուտ  ներքին  բավարարվածության համար:

Комментариев нет:

Отправить комментарий