воскресенье, 25 октября 2015 г.

Մեջբերումներ


  • Ժամանակակից աշխարհի  տխուր կողմն այն է, որ  գիտությունը ավելի  արագ է  հավաքում  գիտելիքներ, քան հասարակությունը՝  իմաստություն:
  • Իհարկեկա ժամանակ, երբ  դժվար է  զգալ  ուրախը կամ դրականը, կյանքը  կարող է լինել  դժվար: Եթե դուք  տեսնում եք դժվարությունը, և  նայելով բաժակին  կես լիի  փոխարեն  տեսնում եք կես դատարկը, ուրեմն  կարդացեք  մի քանի  պոզիտիվ  մեջբերումներ այն մասին, որ  կյանքը կարող է օգնել  ազատվել  ձեր վախերից:
  • Կյանքի 10%-ը կախված է նրանից, թե ինչ է  պատահում մեզ հետ, իսկ 90%-ը, թե  ինչպես ենք արձագանքում դրան:
  • Ով ես դու, որ դատում ես իմ ապրած կյանքը: Ես գիտեմ, որ իդեալական չեմ, և ես չեմ  ապրում  այդպիսին լինելու  համար: Իմ մատները  մատնացույց  անելուց առաջ համոզվիր, որ  ձեռքերդ  մաքուր են:
  • Կյանքը  ինքներդ  ձեզ  գտնելու համար  չէ, այլ  ինքներդ  ձեզ  ստեղծելու:
  • Երբ  ինչ-որ մեկը սիրում է քեզ, նա ասում է, որ դու  ուրիշ ես, և դու քեզ  ապահով ու  հանգիստ ես զգում:
  • Լավ  ընկերներ, լավ գրքեր  և քնկոտ  խիղճ. սա է  իդեալական  կյանքը:
  • Կա միայն երկու  ճանապարհ  ապրելու համար: Մեկն ընդունել, որ այս կյանքում ոչինչ  հրաշք  չէ, մյուսը հավատալ, որ ամեն ինչ  հրաշք է:
  • Ավելի լավ է ատեն  ձեզ այնպիսին ինչպիսին, որ կաք, քան սիրեն ձեզ  այնպիսին  ինչպիսին իրականում չեք:
  • Ապրելը հազվադեպ բան է  աշխարհում: Շատ մարդիկ  կարծում են, որ դա է ամենը:
  • Ես  կարող եմ  երեք  բառում  ամփոփել  ամենը  ինչ  սովորել եմ  կյանքի մասին. <<Այն շարունակվում է>>:
  • Դու միայն մի կյանք ես ապրումբայց, եթե ճիշտ ապրես  մեկն էլ բավական է:
  • Ավելի լավ է  վիրավորվել  ճշմարտությունից, քան  ստով  սփոփվել:
  • Վախ  մահից  նշանակում է  վախ կյանքից: Այն տղամարդը  ով  ապրում է լիարժեք  կյանքով  պատրաստ է  մահանալ  ցանկացած պահի:
  • Ես  բոլորի հետ նույն կերպ եմ խոսում, կապ չունի  նա  աղբատար է, թե համալսարանի տնօրեն:
  • Ընդհանրապես այս կյանքը  դժվար է ապրել, բայց  այն  կրկնակի դժվար է հիմարների համար:
  • Մահով  ավարտվում է կյանքը ոչ թե  հարաբերությունները:

Комментариев нет:

Отправить комментарий